دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

تارا

از تارم فرود آمدم ؛ کنار برکه رسیدم. 

ستاره ای در خواب طلایی ماهیان افتاد . رشته ی عطری گسست. 

آب از سایه ی افسوسی پرشد...

موجی غم را به لرزش دلها داد. 

غم را از لرزش نی ها چیدم ؛ به تارم برآمدم ؛ به آیینه رسیدم. 

غم از دستم در آیینه رها شد : خواب آیینه شکست...

از تارم فرود آمدم ؛ میان برکه و آیینه ؛ گویا گریستم... 

                                                                               

                                                                          ((سهراب))

نظرات 27 + ارسال نظر
[:S001:] شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ق.ظ

غم را از لرزش نی ها چیدم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـ
پاسخ:
سلام.ممنون ازینکه به این وب سر میزنید.

سلام.
من قصد جسارت نداشتم.
امیدوارم ناراحت نشده باشید.
وقتی غم از لرزش نی ها چیده شده ؛ چرا بازم غم؟

raha شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ http://bonjaski.blogfa.com

سلام...
گلم خیلی قشنگ بود[گل] خوشم اومد از مطلب 
As days go by, my feelings get stronger,

To be in ur arms, I can't wait any longer
.
Look into my eyes & u'll see that it's true,

Day & Night my thoughts r of U..


هرچی که روزها میگذرن، احساسات من قوی تر میشه

برای در آغوش تو بودن نمیتونم بیش از این صبر کنم

به چشمام نگاه کن، خواهی دید که حرفام راسته

شب و روز تمام افکارم ماله تو هستن

سلام.خوشحالم که خوشت اومده.
و مرسی از متن زیبات.

[:S027:] شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

منم شوخی کردم.امیدوارم ناراحت نشده باشید
ورژن من اینطوریه ->
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به آیینه رسیدم!!!
غم را از دستم در آیینه رها نخواهم کرد : خواب آیینه را نخواهم شکست...
از تارم فرود آمدم ؛ میان بهشت و آیینه ؛ گویا گریستم...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ای عاشقان ، ای عاشقان دل را چراغانی کنید
ای می فروشان شهر را انگور مهمانی کنید

معشوق من بگشوده در ، روی گدای خانه اش
تا سر کشم من جرعه ای از ساغر و پیمانه اش

بزم است و رقص است و طرب ، مطرب نوایی ساز کن
در مقدم او بهترین تصنیف را آواز کن

مجنون بوی لیلیم ، در کوی او جایم کنید
همچون غلام خانه اش زنجیر در پایم کنید

نوری به چشم دوستان ، خاری به چشم دشمنان
می سوزم از سودای او ، این شعله را افزون کنید

چندان که خونند در سبو ، از روح و جانم می رود
ای عاشقان از قلب من پیمانه ها پر خون کنید

این شعر رو خیلی دوست دارم

سلام.
من ناراحت نشدم.
(غم را از دستم رها نخواهم کرد)!!!!!!
قضیه ی فرموده ی شما مثل داستانی می مونه که :
یک عاقلی توی جمعی یک لطیفه تعریف میکنه همه از ته دل میخندن ؛ دوباره همون لطیفه رو تعریف میکنه اما این بار نصفی از اون جمع میخندن ؛ برای سومین بار همون لطیفه رو تعریف میکنه تعداد خیلی کمی از حضار میخندن ؛ برای چهارمین بار تعریف میکنه دیگه هیچکس نمیخنده و چند بار دیگه تعریف میکنه بازم کسی نمیخنده!!!
از حضار سوال میکنه : چرا وقتی اتفاق بدی واستون میفته چندین و چند بار بخاطرش گریه میکنید تازه بعد از گذشت زمانها که یادتون میاد بازم بخاطرش غصه میخورید اما به یک اتفاق خوب زنگیتون فقط و فقط یک بار میخندید؟
غم را از دستم رها خواهم کرد؟
ممنون ازینکه به این وب سر میزنید.

فاطیما شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم
خیلی قشنگ بووود..........
ممنونم...

جاده احساسم به روز شد
منتظر احساس قشنگت هستم
هر چی ارزوی خوبه مال تو.......................[گل]

سلام عزیز.خواهش باشه گلم

[:S027:] شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام
ببخشید که مزاحم میشم.
اما میشه در مورد مثالتون بیشتر توضیح بدید؟

غم را از دستم در آیینه رها نخواهم کرد.

سلام.
اختیار دارید.
منظورم این بود که اگه ما آدما غمی توی دلمون داریم بهتره تلاش کنیم فراموشش کنیم وگرنه قطعا خودمون اذیت میشیم .
ببخشید تازه متوجه شدم که شما منظورتون این بوده که غم رو در (آیینه) رها نخواهم کرد.
بازم ممنون از نظرتون.

الهام شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام دخمرکم قشنگ بود و عالی مثل همیشه فقط ببخش دیگه دیر دیر میام گلم

سلام عزیز.
مرسی نفس نظر لطفته.
فدای تو بشم مرسی

[:S027:] یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ


مهمترین قسمت این شعر به نظرم آیینست!!!چطوری دلتون اومد جا بندازینش ؟
آیینه معناهای عجیبی داره! یک فرد وقتی در آینه نگاه میکنه خودش رو میبینه. حالا اون آینه میتونه یک سطح باشه.میتونه یک فرد باشه یا حتی میتونه خدا باشه!
یه تحلیلی از موضوع آینه در کلام مولوی انداختم جالبه که شما هم بخونید!

مولوی مدعی‌ست آدمی برای ادراک روح جهان، که همانا خداوند است، به دو آینه نیاز دارد: قلب خویش و قلب معشوق خویش‌. عاشق آینه‌ خود را در برابر آینه‌ معشوق قرار می‌دهد و به محض برقراری پیوند عشق این دو آینه یکدیگر را تا‌ بی‌نهایت بازمی‌تابانند...

سلام.
خوب اتفاقی شد دیگه!
ممنون از متنتون.

toktam یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ

خیلیییییییییییییییی خنک بود.

سلام جیگر.
لووووووووووووووووووووووووووووووووووووس.
خوب توی این هوای گرم میچسبید دیگه

toki یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ

خیلی من شعرای سهراب رو دوست دارم باز همونارو گذاشتی. گفتم پست بذار نه اینجور پستی.

سلام.اوووووووووووووووووووووووووووه شدی ننه غرغرو
چشم بروی چشم پست بعدی رو مخصوص تو میذارم
امر دیگه ای؟

toki یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ب.ظ

الهی بگردم پس من منتظر پست بعدیت هستم خیلییییی باید جالب باشه.

سلام.آره منتظر باش عزیز.

mahya سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ

سلااااااااام مهدیه جون .خوبی؟؟
عالی بود.باریک

سلاااام قربونت برم عزیز دلم . خوبی؟
فدای تو.قابلی نداشت.

toki چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ب.ظ

ای بابا شماها هم همش به این سلام کردن من گیر بدین اون از فرشته اینم از...

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
خوب مادر جان سلام کن.
بگردم باز الان ناراحت میشه

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:01 ب.ظ

khoda sohrab ro biamorze.age nabud chi tu webet mizashti?

سلام.
خدا بیامرزتش.آمیــــــــــــــــــــــــــــــن.
کوفت!
مرسی اومدی جیگر.

elham چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ

nazar ghablie male man bud

متوجه شدم عزیز.

saeid چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ب.ظ http://www.historyofgilan.blogfa.com

سلام به شما دوست عزیز شما به وبلاگ گیلان زیبا دعوت شدید[گل][گل][گل]

mahya سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام عزیزم .چرا آپ نمیکنی؟؟؟؟

سلام فدات شم.چشم آپم میکنم اما دنبال یه پستم در وصف تکی

raha سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ http://bonjaski.blogfa.com/

slm golakam bia vebam yesr karikatoraro bbino nazar bede[نیشخند][نیشخند][نیشخند][قلب]
khoshal misham b doststm bgi beran nazar bedan[عینک]

toki سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ

مهدیه عزیز.بیخود خودتو اذیت نکن در وصف من به این راحتی طلب پیدا نمیشه.

تکتم عزیز علیک سلام گلم.
بله اونکه صد البت. حتما تو خودت گشتی دیگه : گشتم نبود نگرد نیست. چشم.

asidokhmalak چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ب.ظ http://asidokhmalak

سلام مهدیه جون وب گشنگی داری
خوشحال میشم به وبم سر بزنی البته اینو بگم که هنوز اول کارم و تازه وب درست کردم

سلام عزیزم
چشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

elham پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ

mahdiye khaste shodam..........
bo2 dg post bzar...


1post dar vasf toktam bezar yekam behesh bekhandim

سلام.
چشم چشم پست میذارم.دعوام نکن.
باشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

toki جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ق.ظ

الهام جون اولا که در وصف من به این راحتی مطلب پیدا نمیشه برای همین من به مهدیه گفتم خودشو اذیت نکنه وهر پست دیگه ای دوست داره بذاره.

مهدیه : ای بابا تو چقدر اعتماد بنفس داری؟تکی جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خودمو اذیت نمیکنم فعلا گرفتارم در اولین فرصت یک وصفی ازت بنویسم خودت حظ کنی.حالا بذار

asidokhmalak جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ب.ظ http://asidokhmalak

اره مهدیه جوووووون خودمم فکر می کردم همون اول از اسمم متوجه بشی هرچی به این الهام گفتم برام وب بدرست گوش نکرد اخر خودم دس به کار شدم .
راستی ممنون که به وبم سر زدی منتظر نظراتت واسه بهتر شدنش هستم

سلام جیگر.
نه بابا من گیراییم پایینه
قربونت برم عزیزمی.
ای بروی چشم

asidokhmalak جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ب.ظ

مرسی از اینکه لینکیدیم منم لینکیدمت
الام سوخته نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بدو بدو پست جدید


الهام دلش سوخته بدجوووووووووووووور
منو تو رو زنده نمیذاره
چشــــــــــــــــــــــــــم

toki شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ

فعلا که سرت شلوغه منم که یک پارتی خوب دارم هیچ کار نمیتونی بکنی.

سلام.
کی؟پارتی تو؟ پارتی تو فعلا که عزیز جون خودمه نمیتونی کاری کنی تکی خانووووووووووووووم

elham چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ

salam toki khanum.shans avordi hamin aln cm e to didam.b ghole khodet yeki in etemad b nafso jam kone.
na azizam dar vasfe u matlab ziade faghat heife vaghte bacheha ro hadar bedim
shukhi kardama

سلاااااااااااااااام.هورا دست کف سوت واسه الهام بخاطر تیکه ی با ارزشی ک ب تکی جان انداختن

فرشته کوچولو(رها) شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ http://bonjaski.blogfa.com/



           ♥  آپم         ♥


                   ♥                     ♥

             ♥آپم                   ♥

              ♥


           ♥                   ♥       ♥


                      ♥آپم


                             ♥      ♥


    ♥         ♥
آپم

     ♥


             ♥         ♥




             ♥                   ♥

آپم
  ♥             ♥


     ♥


           ♥           ♥آپم


                   ♥                     ♥
آپم
 ♥                     ♥

             ♥                   ♥

              ♥
♥             ♥آپم


     ♥


           ♥           ♥


                   ♥                     ♥

             ♥                 آپم  ♥

              ♥


           ♥                   ♥       ♥


                      ♥


                             ♥      ♥
آپم

    ♥         ♥


     ♥


             ♥  آپم       ♥




             ♥                   ♥


  ♥             ♥


     ♥
آپم

           ♥           ♥


                   ♥                     ♥آپم

 ♥                     ♥

             ♥                   ♥

سارا سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام.وبت خیلی قشنگه.دمت گرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد