دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

عشق خودش می آید تو به دنبالش نرو...

عشق خودش خواهد آمد ؛ نمیتوان از آن فرار کرد...

عشق خودش آهسته آهسته می آید و در گوشه ای از

قلب مهربانت آرام میگیرد و بی صدا می نشیند و تو متوجه اش

نخواهی بود و بعد ذره ذره قلبت را پر میکند و کم کم مثل

(ساقه ی مهر گیاه) در تمام جانت می پیچد و ریشه می دواند

بطوریکه بی آن نمیتوانی تنفس کنی.....

                                           ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این متن رو از کتاب رمانی که دارم میخونم پیدا کردم کتابش اسمش (همخونه) ؛ نویسندشم مریم ریاحی هستش.توصیه میکنم حتما بخونیدش محشره و اگه یه کوچولو هم اشکتون ریخت منم دعا کنید.

نظرات 19 + ارسال نظر
لایق باشم دوست جدید شما چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ http://www.hejabfatemi.com/

8.148148081259996.76183874586 سلام
از وب زیبایت دیدن کردم عنوان خوبی برایش انتخاب کرده ای همین عنوان باعث جلب توجه ام در لیست وب های بروز شده بود و مرا به وب شمـــــــا کشاند امیدوارم موفـــــــق باشی و اما . . . ـ

برای شما نرم افزاری دارم فوق العاده

در این نرم افزار فوق العاده
شما تنها با 5 هزار تومان
صاحب یک تلویزیون آنلاین میشوید
بدون نیاز به کارت TV و آنتن
میتوانید تمام شبکه های تلویزیونی شامل
شبکه یک
شبکه دو
شبکه 3
شبکه چهار
شبکه تهران
شبکه خبر
شبکه آموزش
شبکه قرآن
و تمامی شبکه های استانی شامل
شبکه اترک (خراسان شمالی)
شبکه اشراق(زنجان)
شبکه اصفهان
شبکه آذربایجان غربی
شبکه آفتاب(مرکزی)
شبکه باران(گیلان)
شبکه خراسان رضوی
شبکه خوزستان
شبکه سبلان(اردبیل)
شبکه سهند(تبریز)
شبکه سینا(همدان)
شبکه طبرستان(ساری)
شبکه فارس(شیراز)
شبکه هامون(زاهدان)
و شبکه های بین المللی شامل:
شبکه جام جم1
شبکه جام جم2
شبکه جام جم3
شبکهPRESS TV
شبکه سحر1
شبکه سحر2
و همچنین پخش مستقیم از حرم ائمه معصوم شامل:
حرم امیر المومنین علی (ع) نجف اشرف
حرم امام حسین (ع) کربلا
حرمین کاظمین
حرم امام رضا (ع) {روشه منوره-صحن جمهوری و صحن انقلاب }
حرم حضریت عباس (ع) کربلا
و تمامی فرکانس های موج های رادیوئی شامل:
رادیو سراسری
رادیو فرهنگ
رادیو ورزش
رادیو جوان
رادیو پیام
رادیو قرآن
رادیو تهران
رادیو سلامت
رادیو گفتگو
رادیو معرف
رادیو تجارت
رادیو آوا
رادیو گلها
رادیو مردم
رادیو درویش
را به صورت آنلاین از طریق خطوط اینترنت
و بدون نیاز به کارت TV و آنتن
با کیفیت دیجیتال (بدون نویز و برفک)
مشاهد بفرمائید
قیمت این نرم افزار استثنائی و منحصر بفرد ما
فقط و فقط 5 هزار تومان است
همینک با 5000 تومان صاحب یک تلویزیون کامل و پیشرفته در
کامپیوتر شخصیتان شوید
این نرم افزار به صورت آنلاین در تمام ایران و جهان کاربرد دارد
و دارای قابلیت تمام صفحه و کوچک نمائی میباشد
جهت دیدن توضیحات بیشتر و سایر محصولات منحصر بفرد ما و
خرید پستی به وبم بیائید
منتظر قدومتان هستم
[گل][گل][گل][بدرود][گل][گل][گل]

رضا چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ http://anti33.com

سلام
موفق باشی
آیا با تبادل لینک موافقی/

فروشنده چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ

سلااااااام
چه خبرا؟ خوبی؟
تعطیلات خوش گذشت؟
---------------------------
این رمان و دختر خالم داره ...خیلی هم تعریف کرده
قسمت نشده ازش بگیرم بخونم.
رمان (بعد از او ) و (مهر و مهتاب) هم قشنگه .
پیشنهاد میکنم اگه نخوندی بخونی حتما.

سلام.احوال شما؟تعطیلات من که عالی بود اما حیف که زود تموم شد
حتما بخونید خیلی قشنگه.
بابت معرفی رمان هم ممنونم.

هم کلاسی چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ http://benjamin-mason.mihanblog.com

سلام
قشنگ بود ولی قبلا خوندم یعنی کتابشو خوندم
معمولا اگه قرار باشه رمان بخونم.رمان هایی رو انتخاب میکنم که نویسندشون مرد باشه آخه مردا زیباتر در مورد عشق صحبت میکنن.البته قصد بی احترامی به خانوما رو ندارم خواهرم.
عشق یه احساسه.احساسی که فقط درون یه مرد میتونه به اوج خودش برسه و در نهایت یا باعث نابودیش میشه یا اونو به خدا نزدیک تر میکنه.توی تمام رمان هایی که تا الان خوندم چه فارسیش و چه لاتینش.آخر این مردها بودن که فدا میشدن.
البته خانوما هم خیلی زیبا میتونن از عشق بگن مثلا:
آنچنان آلودست عشق غمناکم به بیم زوال
که همه زندگیم میلرزد چون تو را می نگرم
مثل این است که از پنجره ای تک درختم را سرشار از برگ
در تب زرد خزان می نگرم
مثل این است که تصویری را
روی جریان های مغشوش آب روان می نگرم
شب و روز شب و روز شب و روز
بگذار که فراموش کنم
تو چه هستی(عشق)
جز یک لحظه
یک لحظه که چشمان مرا
می گشاید در برهوت تنهایی
بگذار که فراموش کنم

این شعر از فروغ فرخزاده.اگه کسی واقعا عاشق نباشه نمیتونه معنیشو درک کنه چه برسه به اینکه بخواد سراینده این شعر باشه.
شبتون بخیر.در پناه خدا

سلام
ممنون از نظرتون
اما من فکر میکنم عشق یه احساسیه که هرانسانی میتونه داشته باشه اما به اوج رسیدن یا نرسیدنش به خود فرد بستگی داره.البته هرفردی نظرواعتقادش قابل احترام و از جمله شما.اما همه جا هم آقایون فدا نمیشن دیگه.این فدا شدن به هر دو جنسیت برمیگرده.اما شاید شاید چون توی کشور ما عرف جامعه این طوره که باید تقریبا ابراز عشق ابتدا از طرف آقا صورت بگیره این طور شما برداشت کردید.
بابت شعرتون هم واقعا ممنون.
موفق باشید و سربلند.

هم کلاسی پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ق.ظ

alan man nafahmidam daghighan kei khabidam.fk konam nakhabidam
faghat iran injuri nis,tu hame keshvara b joz chin marda aval ashegh mishano ebrazesh mikonan.
hata tu chinam marda aval ebraze eshgh mikonan baed khanuma miran khastegari!!!
kheili kam didam y khanum b khatre eshgh fada bshe.
chon dar asl khanuma baiad mashugh bashan
vali baiad motasefane bar khalafe nazare shoma bgam k
eshgh y ehsase k harkasi laieghe dashtanesh nis va vaghti b oje khodesh mirise k nafarjam bmune.
ziba tarin eshghi ham k badaz eshghe b khoda tu zamin vojud dare eshghe y tarafast.

سلام
درسته که از نظر شما آقایون اول آقایون عاشق میشن اما اینم قبول کنید که خانومای توی عشقشون ثابت قدم ترند اما آقایون همینکه از معشوقشون ناامید بشن بسرعت عشقشون رو عوض میکنن.
به قول دکتر انوشه(روانشناس روابط عاطفی دختر و پسر): خانوما تمام زندگیشونو با عشق میگذرونن با عشق زندگی میکنن با عشق کار میکنن با عشق ازدواج میکنن و...
اما آقایون فقط یک ششم زندگیشون رو با عشق میگذرونن.
پس میبینید که خانوما با عاطفه ترند اما به دلایلی در ابراز اون ملاحظه کارند.
خوب این که واضحه که هر جا آداب و رسوم خودشو داره و ایرانی ها هم آداب و رسو م خودشونو دارن.
موفق باشید و سربلند.

امین پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ http://aminmarmulak.blogsky.com

سلام
چه عجببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب!!!!!!
نبودی!!!چرا سالی یه بار مطلب میذاری؟؟
شوخی می کنمچه خبرا؟؟؟؟؟؟
بازم با مطلبای قشنگت ما رو سورپیریز کردی
در مورد عشق کاملا درست نوشتی
راستی مهدیه اومدی وبم عکسامونو دیدی؟؟؟؟؟؟
نظرت چی بود؟؟؟؟؟؟؟الان دیگه ورداشتم عکسو
موفق باشی

سلام .چشم ازین به بعد سعی میکنم زود به زود آپ کنم.
خواهش میکنم قابلی نداشت.
آره دیدم جالب بود.
مرسی از نظرتون.
و همچنین موفق باشید.

امین پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ

ببخشید یه چیزی یادم رفت
قالب جدید مبارک باشههههههههههههههههههههههههه.
خیلی خوش سلیقه ای خدایی
دیگه سرتو درد نیارم
فعلا خدا نگه دار

دوباره سلام.
ممنون.خجالتم ندید
خوشحال میشم بازم به من سر بزنید.بازم مرسی بخاطر نظرتون.
بای

eli.f پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ

slm.
baba ketabkhun...
inghad az in romanaye irani nakhun.
akhare hamashun ya 2 taraf be ham miresan ya yekishun khodkoshi mikone ya yeki mimire
inghadam faz gham barnadar
shad bashi
bye

سلام عزیز.
ای کوفته.
تو رمان معرفی کن من هرچی بگی واست میخونم
ای بابا خوب عشق یا رسیدن داره یا نرسیدن دیگه!!!!!!
بازم ازین کارا بکنید تشریف بیارید نظر بدید خوشحال میشم.
بای

دریا جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ http://zinat.blogsky.com

مهدیه جون اینهمه آپ کردی من هرموقع میومدم زندگی بافت یک قالیست میومد......پس چرا اینجوری شده بود؟؟؟؟؟من فکرمیکردم اصلا آپ نمیکنی......

سلامقربونت برم حواست کجا بود اون دفه هم بهت گفتم اما گفتی پست جدید نمیبینم
نیدونم واللهاشکال نداره حالا واسه همش نظر بذار.

saeid جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:56 ب.ظ

با سلام وتبریک سال نو به شما دوست عزیز با مطلبی در مورد عقاب ماهی خوار دریای خزر به روزم.....خوشحال میشم سربزنی ونظر بدی ....[گل]
www.historyofgilan.blogfa.com

سلام سال نو شما هم مبارک.

فاطمه جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ

خیییییییییییییییلی قشنگ بود.
قربون دستت چندتا رمان معرفی کن . من یکی واسه تعطیلات گرفتم انقد مسخرس ولی چون رمانه باید تا اخرش بخونم دیگه

سلام عزیز ای بروی چشم دیدمت در خدمتتم

موچه کوچولو شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ق.ظ http://koocholoamin.blogsky.com/

سلام
خوبی خانوم؟
عشق کلا چیز مسخره ایه

سلام ممنونم.
نظرتون قابل احترامه

امید یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ق.ظ http://www.harfedel1724.blogsky.com


سلام
بستگس داره به چی بگی عشق

سلام.

فروشنده یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ق.ظ

سلاااااااام بر مهدیه خانوم
خوبی ؟
آپم.
حتما حتما بیا.

سلام ممنونم.مرسی خبرم کردید.چشم حتما

هم کلاسی یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام
من نه عاشقم نه میدونم عشق چیه
حتی نمیدونم فرق عشق و هوس چیه
من عشقو تو چیزه دیگه ای پیدا کردم.چیزی که حاضر نیستم با چیزی عوضش کنم.
قبلانا فکر میکردم عاشقم ولی نبودم.عاشق یه انسان شدن زیبا نیست.هر چقدر هم که بخوایم زیباش کنیم زیبا نمیشه.باید عاشق چیزای بزرگتری شد.چیزایی که ارزش دوس داشتنو داشته باشن.
خیلی ها تو این مدت تنهام گذاشتن.خیلی دلمو شکستن.خیلی ها ترکم کردن.حتی بهترین دوسام مسخرم کردن چون راه زندگی کردنو یاد نداشتم.چون واسه بدست آوردنه چیزی که عاشقش بودم همه کار میکردم.
حتی دل خدا رو شکستم.
ولی میدونین چی شد؟؟!!
وقتی همه تنهام گذاشتن فقط وفقط یکی باهام موند.درست همون کسی که با کارام دلشو شکستم.خدا
فقط خدا.
ازون موقع به بعد فقط تلاش کردم که عاشقش باشم.
تلاش کردم که هر شب ساعت ۲.۵ نمره ۲۰ رو ازون بگیرم نه از انسان ها.واسم مهم نیس که بهترین دوسام با حرفاشون عذابم بدن یا نه.
بگذریم.یه شعر قشنگ در مورد عشق شنیدم.وقتی دلم میگیره گوش میدم.نمیدونم شنیدین یا نه.ولی گفتم واستون بنویسمش خواهرم شاید خوشتون اومد:
دلم تنهاست دلگیرم همش حس می کنم دارم بدون عشق می میرم
دلم تنهاست مجبورم فراموشت کنم حالا که از چشمای تو دورم
تو میدونی تو خیلی وقته میدونی نمی فهمی چه بی اندازه بی رحمی
تو میدونی نفس گیره هوای بی تو بودن سخت دلگیره
تو میدونی چقدر شومه هوای خونه مردی که از روی تو محرومه


در پناه خدا خواهرم

سلام
راستشو بخواید مبحث عشق حالا چه عشق به انسان چه عشق به خدا خیلی گسترده هستش و منم در موردش هنوز تقریبا باید بگم هیچی نمیدونم.
واقعا باید بهتون تبریک گفت که توی جوونی راه زندگیتونو پیدا کردید امیدوارم موفق باشید.آره اینو قبول دارم که ما آدما (قصد جسارت ندارم) فقط بلدیم دل بشکنیم و بعدم ادعای رفاقت کنیم و دوست داشتن و عشق و ...
خدا مهربونتر از اون چیزیه که ما میبینیم.ما آدما مشکلمون اینه که صبرمون کمه.آره منم تا حالا باهاش دعوا کردم سرش داد زدم و کلی ناشکری کردم اما جای جاش جوابی بهم داد که شرمندم کرد .
بابت شعرتون هم ممنونم خیلی قشنگ بود.
موفق باشید و سربلند.

benjamin دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ http://benjamin-mason.mihanblog.com

slm
rastesh man tu zendgim hichvaght dele kasi ro nashkastam.hazeram ghasam bkhoram.kheili az ensana delamo shkastan vali hichvaght sedam dar naiumad.faghat dele khoda ro shekastam.
man ziad zende nmimunam,hamash 4 sale dg taghriban znde hastam.midunam chjuri va ch ruzi gharare bmiram.ag ta hala b webam sar zade bashin mifahmin chjuri fahmidam k kei gharare bmiram.
ghorbune khoda bsham.shaiad shoma hanuz natunin dark konin khoda chghad mehrabune.
kash mishod shahid mishodam.kash mishod fadash bsham vali nmishe.
gharare tu in zamane baghi munde y karaei ro anjam bdam.gharare bazi karamo jobran konam ba komake khodsh.
man ta hamin 5 mah pish ashegh budam yani y juraei yki ro kheili dus dashtam.
hanuzam gahi vaghta dlam migire,ag khoda nabud az tanhaei degh mikardam.
gahi vaghta k ykam az shulughi haie donia fasele migaram b webetun sar mizanam.
tanha dalili ham k baes shode inghad rahat sobat konam ine k vaghan nmidunam in web male ki hast vali az tarze fekretun khosham miad khaharam.

dar panahe khoda
shabetun bkheir

سلام.
ما آدما فقط بلدیم شعار بدیم ((تا توانی دل بدست آور دل شکستن هنر نمیباشد))اما کو گوش شنوا؟من نمیدونم تابحال دلی شکستم یا نه؟اما قهر و آشتی توی زندگیم زیاد بوده که به خیر گذشته امیدوارم دلی نشکسته باشم که اگه اینطوری باشه امیدوارم متوجه اشتباهم بشم.
من اجازه دارم بپرسم چرا شما قراره ۴ سال دیگه برید پیش معشوقتون؟ اینکه قراره چه اتفاقی بیفته؟ نمیدونم کار درستی میکنم میپرسم یا نه اما امیدوارم از سوالم ناراحت نشید.
نظر لطفتونه.
موفق باشید و سربلند.

هم کلاسی دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام
نه خواهره گلم.چیزی منو ناراحت نمیکنه
یه پست به نام ایمان توی وبم دارم.بخونین اگه نفهمیدین بگین من واستون توضیح میدم البته دوس دارم فقط خودتون بدونین

سلام.
من پستتونو خوندم اما راستش چیزی متوجه نشدم.قراره چه اتفاقی واستون بیفته که از این دنیا برید؟حقیقتش اینه که میشه بپرسم بیماری خاصی دارید؟ امیدوارم هرچی که دوست دارید واستون اتفاق بیفته.
اگه دوست نداشتید من نظرتونو تایید نمیکنم.
موفق باشید و سربلند.

sahar سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام عزیزم از وب زیبات دیدن کردم
خیلی قشنگ بود
موفق باشی

سلام گلم.چشات زیبا میبینه گلم
و همچنین شما

فاطمه جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.sara20.blogfa.com

خیلی دلنشینو زیبا بود...همینطور نظر همکلاسیمون...واقعا زیبا...
عشق خودش خواهد آمد.........................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد