دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

پروردگارا...

پروردگارا...

به من آرامش ده...

        تا بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغییر دهم...

                                        دلیری ده...

                                              تا تغییر دهم آنچه را که میتوانم تغییر دهم...

               بینش ده...

                      تا تفاوت این دو را بدانم...

مرا فهم ده...

         تا متوقع نباشم دنیا و مردم آن مطابق میل من رفتار کنم...

                                                                                        (جبران خلیل جبران)

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ق.ظ http://geofun.loxblog.com

سلام مهدیه عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری ، از مطالبش استفاده کردم.
میخواستم روشی بهت معرفی کنم که در کنار وبلاگنویسی درآمد هم داشته باشی. اونم خیلی!
5 دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.
من خودم از این روش استفاده میکنم و با یه ذره فعالیت بیشتر کلی پول هم به جیب زدم.
خیلی ساده س ولی واقعا درآمدزا
امتحانش ضرر نداره
یک وبلاگم ساختم که میتونی برای جزئیات بیشتر بهش سر بزنی.
اینم آدرسشه :
http://geofun.loxblog.com
اگه اومدی نظرم بده تا لینکت کنم و اگه منم با عنوان (کسب درآمد با وبلاگ) لینک کنی ممنون میشم
خوشحال شدم
بای

مانی یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ http://maani84.blogfa.com

چه خوب می شد اگر ، اطلاعات را با عقل اشتباه نمی گرفتیم و عشق را با هوس
و حقیقت را با واقعیت و حلال را با حرام و دنیا را با عقبی و رحمان را با شیطان . .

باز هم من باز هم تو وباز هم ترس از به چالش کشیدن اندیشه هایمان
امیدوارم در اولین آپ سال جدید مثل سال گذشته همراهیم کنی [گل]

مانی پسر پاییز

toki یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ب.ظ

چه ناز آمیییییییییییییییییییییییییین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد