دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

مقصد عشق...

خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد؟

                                          خواهان کسی باش که خواهان تو باشد...

خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد؟

                                           آغاز کسی باش که پایان تو باشد...

نظرات 13 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ http://hamrahi.blogsky.com

سلام و درود
دوست عزیز من از آنجا که به رویام بها میدم خودم را نزدیک میکنم به آنچه آرمانی تر است ولی به هر حال می تونید بیایید و ببینید چقدر با این روحیات نزدیک هستید .من سعی کردم که زیاد سلیقه هام را عنوان نکنم و آنچه را که زیباتر و به واقعیت نزدیک تر هست بیان کنم.
خواستی بگو تبادل لینک کنیم.

سلام
مرسی که به این وب سر زدید.

benjamin جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ق.ظ

بنمای رُخ که باغ و گلستانم آرزوست
بگشای لب که قندِ فراوانم آرزوست
ای آفتاب حُسن بُرون آ دَمی زِ اَبر
کان چهره ی مُشعشع تابانم آرزوست
گفتی زِ ناز بیش مَرنجان مرا بُرو
آن گفتنت که بیش مَرنجانم آرزوست
یعقوب وار وا اسفاها هَمی​ زَنَم
دیدار خوبِ یوسفِ کنعانم آرزوست
والله که شهر بی​تو مرا حَبس می​شود
آوارگی و کوه و بیابانم آرزوست
زِین هَمرهان سُست عناصر دلم گرفت
شیر خدا و رستم دَستانم آرزوست
دِی شیخ با چراغ هَمی​گشت گردِ شهر
کَز دیو و دَد مَلولم و انسانم آرزوست
گفتند یافت می​نشود جُسته​ایم ما
گفت آنک یافت می​نشود آنم آرزوست
پنهان زِ دیده​ها و همه دیده​ها از اوست
آن آشکار صنعت پنهانم آرزوست
خود کار من گذشت زِ هر آرزو و آز
از کان و از مکان پِی اَرکانم آرزوست
گوشم شنید قصه ایمان و مَست شد
کُو قسم چشم صورت ایمانم آرزوست
یک دست جام باده و یک دست جَعدِ یار
رقصی چُنین میانه ی میدانم آرزوست

سلام و ممنونم.

فروشنده جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ق.ظ http://13651365.blogsky.com/

معنی شعر کلا" یعنی اینکه :
واسه کسی بمیر که بدونی واست تب میکنه

سلام.آفرین لپ مطلب رو شما فرمودید

دختر تنها جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.alone-girl.blogsky.com

سلام عزییییییزم.
خیلی خوشگل بود..ولی اینجوری هیچوقت جهان در کف اقبالم نمیشه چون اینجور آدما کم پیدا میشه!!!!!!!

سلام گلم.
بستگی به دل آدما داره.اونقد بدبین نباش هنوز آدمایی که دلشون بسیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار ارزشمنده که به تمام دنیا می ارزه زیادن.

فاطیما شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام عزیزم

من اپم
خوشحال میشم قدم به جاده ی احساسم بزاری و با قدم های قشنگت جاده ی منو مهتابی کنی..........

منتظر قدم های مهتابی ت هستم
هر چی ارزوی خوبه مال تو.............................[گل

سلام عزیز دلحتما

فاطمه۱ شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ

به نظر من این خودخواهیه.یا شایدم اینکه اینطوری محدود میشی

سلام.
نظرت قابل احترامه عزیز دلم اما کجاش خود خواهیه؟
اینکه کسی رو دوس داشته باشی که دوستت داره؟
مرسی از نظرت بزرگوار

toki شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:40 ب.ظ

خوب دختر خوب از اول میگفتی تا من بیام همین جا بخونم چرا اینقدر جزوه های منو سیاه میکنیخیلی خوشگل بود.

ای جانم اشکال نداره حالا چقدر هم که تو اونا رو پاک نکردی اصلافدات شم

ستایش شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام مهدیه جون.خوبی؟
پستات خیلی قشنگه.
راستی الهام آپ نمیکنه؟
اون یکی پستی که گذاشت واقعا عالی بود

سلام عزیزکم.
قابلی نداره چشات خوشگل میبینه.
الهام فقط اون پست رو گذاشت و آهنگ این وب رو.دیگه پستی نمیذاره.
اگه بهش بگم از پستش تعریف کردی احتمالا از خوشحالی بال در میاره و بعدش منو میکشه که در موردش اینطوری گفتم

فاطمه یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ق.ظ

سلام..
اپم دوس داشتی بیا...

سلام.ای بروی چشم

فاطمه یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ق.ظ http://www.sara20.blogfa.com

ادرسمو زدم واست..

اوکی

فاطمه۱ یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ

منظورم یه چیز دیگست اینکه اینطوری دیگه لذت عشق واقعی رو نمیچشی.یعنی دیگه فرصتی برای اول عاشق شدن نداری.نمیدونم منظورمو خوب رسوندم یا نه.

آره قبول دارم. امیدوارم تو یه کسی رو دوست داشته باشی که دوستت بداره فاطمه جونم

پرناز یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.xanoooooooooomi.blogfa.com

آپم...
اما غمگین...

raha چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ق.ظ http://bonjaski.blogfa.com

درود
رها هستم
http://bonjaski.blogfa.com/
اگه مایل به تبادل لینک هستید وبلاگ «بهشت دخترانه» را با همین نام لینک کنید و اطلاع بدید تا با کمال میل
شما را لینک کنم
بدرود …

[نیشخند][گل]

سلام.ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد