دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

دلنوشته...

زندگی وزن نگاهیست که در خاطر ما می ماند...

نیایش...

خدایا مرا وسیله ای برای صلح و آرامش قرار ده... 

بگذار هر جا تنفر هست؛ بذر عشق بکارم... 

هر جا آزردگی هست ببخشایم... 

هر جا شک هست ؛ ایمان 

 هر جا یاس هست ؛ امید 

هر جا تاریکی هست ؛ روشنایی 

هر جا غم هست ؛ شادی نثار کنم... 

الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدردی ؛ همدردی کنم... 

پیش از آنکه بفهمند مرا ؛ دیگران را درک کنم... 

زیرا در عطا کردن است که می ستانیم... 

و در بخشیدن است که بخشنده میشویم... 

و در مردن است که حیات ابدی می یابیم... 

                                                           ((فرانسیس آسیسی)) 

 

 

(عذر خواه همگی شما بازدید کننده های بزرگوار این وب هستم.)

نظرات 19 + ارسال نظر
لیلا سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ب.ظ http://zar2.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاک متفاوت وزیبایی داری استفاده کردم

سلام خواهش میکنم قابلی نداره

elham سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ


fek nemikardam nazarat ghablimo inghad zud bejavaB
rasT sistemet dorost shode?

تو چرا این شکلی شدی؟!!!!!
دیگه ماییم و یه رفیق شفیق
بله دیگه بالاخره با تلاشهای بسیار و با خرید کیسه های ذغال فراوان این سیستم ذغالی ما هم راه افتاد ایشالله تا زمستون سال دیگه در خدمتتون هستم.

فاطمه1 سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ

ای بابا چرا عذرخواه؟؟؟سیستم دیگه خراب میشه.
ای خواهر دیدی سنگ رو یخ شدیم؟؟؟؟؟؟؟؟دیدی اصول چه بلایی به سر ما آورد؟؟؟؟؟؟دیدی چی شد؟؟؟؟؟خب چرا نمره اول کلاس میشیم؟؟؟چرا به بقیه میدون نمیدیم تا خودشونو نشون بدن؟؟؟؟؟؟؟این نهایت خودخواهیه

سلام.تو فقط همون قسمت پستمو خوندی دیگه اصلن بقیش مهم نیست دیگه؟
نه عزیزم پایینترین نمره ی کلاس هم عالمی داره درکش کنی خیلی لذت بخشه(محض دلداری به تو!!!!!!!!)
ولش کن فاطمه جون الکی غصه میخوری که چی؟حالا که گذشته.
اگه پایانترمتم همینطور دسته گل به آب بدی دیگه برگت رو کپی نمیکنما !!!!!!! حالا از من گفتن بود

... سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ

kheyli matne ghashangi bud
khoda kone man ham betunam be in tarze fekr beresam
inbar ozrkhahitin pazirofte shod
ama az dafeye baad...:d

be nomre ham fekr nakonid
manam ta hala tu ye dars nafare akhar shodamo shakhese kelas budam
man ke kheyli keif kardam
az dafe baad ham az ru yeki dg taghalob konid in yeki ke javab nadad:d

سلام.خواهش میکنم قابلی نداشت.
نه امیدوارم از دفعه ی بعدی وجود نداشته باشه.
اتفاقا من که اصلا غصه نخوردم تازه کلی خندیدم اما این رفیق شفیقمون مثل اینکه خیلی ناراحت شده و به فکر آبروش پیش استاده!!!!!!
همه ی این نمره های جالب خاطره میشه.اتفاقا باید اینجا به این دوست عزیزمون بگم که (( ما میخوایم درس بخونیم تا زندگی کنیم نه اینکه زندگی کنیم تا درس بخونیم.))
زندگی رو هر چی سخت بگیریم باهامون خشنتر رفتار میکنه.از ناخوشایندیهای زندگی هم میتونیم واسه خودمون یه خنده بازار راه بندازیم
این دفعه چون درس نخونده بودم تقلب کردم دفعه ی بعدی خودم درسمو میخونم.
ممنونم از نظرتون.

فاطمه1 چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ

pحالا خوبه خودتم نمرت کپ من شد و پیش استاد تابلو شدیم.به جون مهدیه این اولین بار بود که نمره پایین کلاس میشدم.خب البته خوب نخونده بودم دیگه.ولی تجربه جالبی بود
حالا اگه دختر خوبی باشی واسه پایان ترمم برگمو واست باز میبرم تا فیض ببری

سلام.اصلنم تابلو نشدیم.کی گفته پایینترین نمره کلاس تابلو بودنه؟من که اصلا ناراحت نیستم چون از اولشم میدونستم چه دسته گلی به آب دادم.حالا هی کلاس بذار و از جون من مایه بذار حالا همچی میگه تجربه ی اولم بود انگار من تجربه ی چندمم بود؟
نـــــــــــــــــــــــــه نـــــــــــــــــــــــــــــــــه نه دست شما درد نکنهمیگم ولی چجوریاست که من جوابای تو رو تغییر دادم اما بازم نمره مون شبیه به هم شد؟دقت کن اینا همش قسمته

فروشنده چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ق.ظ

دعاهای قشنگیه

ستایش چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ق.ظ http://aziztarinsoghati@blogfa.com

سلااااااااااااااااااام مهدیه خانم
خوبی؟؟؟؟؟
گفتم دیگه حتما نمیخوای بیای که پیدات نیست

عذرخواهی واسه چی؟؟؟
ما شما رو همه جوره قبول داریم

مناجات خیلی قشنگی بود

سلام عزیزم.قربونت چطوری؟
چرا بابا من حالا حالاها هستم در خدمتتون.واسه اینکه دیر آپ کردم.
قربونت برم مرسی عزیز.
خواهش باشه قابلی نداشت.

toki چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام فکر میکردم الان شعر های سهراب رو ببینم ولی خدا رو شکر هنوز نذاشتی.راستی یک قسمتی هم برای فال سهراب تو وبت درست کن

سلام.منتظر شعرای سهرابم باش جیگر
اتفاقا توی فکرش هستم.

toki چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ

خیلی دلم میخواد آدرس وبتو بدم به استادتون

سلام.
میخوای آدرس بدی؟برو بده
بچه میترسونی.
تو اگه این کار رو کنی شاهکاری!!به جون خودم اگه بری آدرس وبمو به استاد بدی هر کاری بخوای واست میکنم فقط میخوام ببینم میتونی؟
عمرا من مطمئنم جسارت این کار رو نداری تکی جون
منتظر تهدیدای بعدیتون هستم

benjamin چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ

slm
eshkal nadare
yadet mire
hamishe shakhese klas dase man bude
hala in dafe dadamesh dasesh shoma
eshkal nadare

سلام.
این نمره ها همشون خاطره میشن.
قضیه همینه که این میز به هیشکی وفا نکرده دیگه!!!
حالا این دفعه من شدم شاخص کلاس امیدوارم این سعادت نصیب همه بشه!
مرسی از نظرتون هر چند که در مورد پست نبود

elham چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ

khoda kheir bede uni ke sistemeto dorost kard
ghose nakhor male manam naftiye .
boro bache beshin darseto bekhun inghadm bargeye mardomo az zire dasteshun nakesh
mahdiye emtehan riaZ 2 yadete??

سلام جیگر.
بله خدا خیرشون بده.
ایول باز به سیستم تو یکم کلاسش بالاتره
همین یه امتحانو نشد بخونم ای بروی چشم ایشالله بقیه رو میخونم دیگه
واااااااااااااااای امتحان ریاضی شاهکار بود خنده دارترین امتحان تا الانم بودکاش یه بار دیگه اون امتحان برگزار بشه یکم بخندیم

benjamin پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ق.ظ

akhe mabhase nomre shoma kheili mohem taraz az post bud

سلام.
۲ نمره که دیگه مبحثی نداره!!!!!خود ۲ نمره چقدر هست که باز مبحث هم داشته باشه!!!!!!!!
جدیش نگیریم خیلی بهتره.
همش تقصیر این بچه هاست که اینطور بحثها رو شروع میکنن.
در هر حالت ممنونم که به این وب سر میزنید و نظر میدید

toki پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ

وای وای وای ترسیدم بی جنبه چرا جبهه میگیری ها ها....

نترس مثل یک مرد پای حرفت وایسا بچه جونوگرنه خودت بگو کم آوردم.ها؟تصمیمتو بگیر؟
من که جبهه نگرفتم تو هم الکی آبغوره نگیر این روشا قدیمی شده

یوسف جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ http://yousef68.blogfa.com

خدایا آنکس که صادقانه یادم می کند
هر لحظه عاشقانه یادش کن

مانی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ http://maani84.blogfa.com

""من عاشقانه های خودم را تصویر میکنم""
این دلنوشته جدید منه
نازنین دور خوشحال میشم
بیایی
ببینی
بخونی
و منو مثله همیشه همراهی کنی
نیک باشی و مانا
[گل]

[ بدون نام ] یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ق.ظ

این خیلی خوبه که بخوام خدایا هرجا یاس ه امیدی
ناامیدی اخره همه چیه
بدترین حسی که فک کنم همه یه باری تجربش کردن
متن زیبایی بود
الهی آمین

امیدوارم هیچ وقت ناامید نشی
خواهش میکنم قابلی نداشت.

فاطمه1 یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ

اره واقعا جالب بود نمره هامون.بذار تنوع بشه .ای بابا همیشه که نباید ما اول باشیم نهههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله!!!

فاطمه1 سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ب.ظ

نههههه.یه لحظه وایسا.چییییییییییییی؟؟؟؟؟آپ کردی حواسم رفت طرف اون از این طرف غافل موندم.مهدیه فقط تو بگو فاطمه این سوال چطوریه؟فقط بگو فاطمه برگه تو باز بذار.من که گفتم خوب نخوندم دیگه.میخواستی نگاه نکنی.چیششششششش....
تو نخونده بودی مجبور شدی تقلب کنی؟بیخیال باباااااا.تو که کتاب رو قورت داده بودی که ما به سختی کشیدیمش بیرون.کی بود از صحبتای استاد نت برمیداشت؟هااااااا؟
مهدیه.....مهدیه....مهدیه....
دعا کن دستم بهت نرسه.کی میگفت سر امتحان اقتصاااااااد........تو نبودی مهدیه همسایه بود
بقیه صحبتامم حضوری بهت میگم عزیزم

ای جونم.یه نفس عمیق بکش خونسردیتو حفظ کن شما از جلسه ی اقتصاد تشریف آوردید هنوز داغ دسته گلتون هستید
میگم خوب!!!!!بچه میترسونی
حالا اون اولاش جو گیر بودم
چه داغ کردی فاطمه!!!!!!بابا دقت کن اینجا محلی است که همه در رفت و آمدند هوای مارو داشته باش
نه به اون داغ کردنات نه به این عزیزمات!!!!!

فاطمه1 چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ب.ظ

آخ گفتی اقتصاد و کردی کبابم.نه گلم داغ نکردم کههه.
الا این منم ببین داغ کردم؟؟؟؟؟؟؟


تو عزیز دل مایی دوست خوبم

کم نه!!!!!!!!
به فدایت بشوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد